13.5.07

deliri



Des de fa cosa d'unes setmanes em sento corpresa per un mal mesquí que s'ha apoderat de les meves hores de vigilia i dels minuts morts que passo esperant a que arribi el metro... sóc allò que no havia sigut mai fins ara. Tinc tots aquells deliris que creia que no tindria mai.

De totes maneres, el deliri segueix l'estrucgtura habitual el que em dona molta pau i em permet dominar la situació en la mesura del possible.


Habitualment el meu loop consisteix en una vessant creativa de l'espiral obsessiva- és a dir:

1) un tema m'obsessiona. Diguem-li tema X.
2)però enlloc de donar-hi voltes de manera repetitivament compulsiva -> imagino mil seqüències i derivacions totalment fóra de lloc i relacionades només de manera nominal amb el tema X.
3) el resultat és un caos mental embussat que rebenta graciosament passades entre 24 i 36 hores.
4) durant aquest període de frenesí creatiu-nerviós-obsessiu passant les següents coses:
a- compro coses (llibres, plàtans, calcetes, regalets...)
b- tinc somnis freaks
c- truco a qui no he de trucar
d- no menjo
e- atabalo molt
5) L'embús es desfà, com ja he dit, de manera natural tot i que mai de la mateixa manera.
a- de vegades es desfà amb una gran migranya /cefalea nerviosa/ i una bona gumitada
b- de vegades es desfà amb mimitos i plorera i més mimitos
c- de vegades es desfà amb una crisi de nervis


El més important però és que sempre es desfà.

Com la xocolata.