22.10.06

fer llistes



Sempre he estat una persona metòdica (that is, un véritable objet del caos que mira de posar-hi remei fent llistes, organitzant agendes, fent taules d'excel...).
Aquest estiu el meu jefe em va comprar una agenda fantàstica del New Yorker. Tan xula que durant una setmana va ser el primer que deia als amics i coneguts quan hi parlava: 'uf, has vist quina agenda m'han regalat? és súper, aquí fas una llista i aquí ho ordenes i aquí dius això i allò...'
Abans feia servir una agenda petiteta de Moleskine que m'havia anat súper bé tot l'any però que davant la perspectiva de fer servir una autèntica Franklin Convey, va acabar relegada a la cistella de 'coses que ja no es fan servir però fa peneta de tirar' del meu escriptori (enganxines, clips, bolis cars però pitjors que un lamy.,.)


La agenda es así.

El problema és que l'agenda pesa una tonelada i la porta plena de post-its i fulles de premsa i llistas de coses per dir-li al Litus o de fer al banc o d'anar a la gestoria i ara també de deures per fer i articles per llegir per classe i de administracions de finques i senyors que fan mudances i números de pintura RAL i de coses per pagar que dec i...

El problema és que la meva moleskine petiteta i grassetoneta era molt senzilla i em cabia al bolso i anava sempre amb mi i jo tot ho apuntava i no se'm passava res i ara no paro d'oblidar-me coses (d'enviar paquets, de pagar coses, de fer la matrícula, del dia d'anar al metge...). Abans només calia aputnar-hi les coses, no calia ordenar-les per que s'asseien soles i mirava l'agenda de tant en tant i tot quadrava.

Bueno, doncs això.

Ara hi ha molta feina a fer... no sé per on començar. He de fer una llista.

Però no sé on fer-la.

Per cert, que acabo de reservar l'última cucada de Moleskine... Dissabte marxem a Dublin!!!