11.12.06

horor-scope


Estic una mica enganxada a l'horòscop de l'AVUI de la Gemma Blat.

Quan treballava a CDWorld, la meva amiga grega de Ricoh Hamburg m'enviava cada dematí un email amb l'horòscop del dia. No ho recordo ben bé, però diria que ella havia nascut el mateix dia que jo o alguna cosa per l'estil. El fet és que des de llavors que no l'he tornat a llegir amb regularitat... més aviat tot al contrari, passo ràpid les pàgines d'oci del diari, per esquivar les prediccions nefastes, cas que n'hi hagués alguna.
Però com que m'ha tornat la febre doncs, au, s'hi posem... Avui diu que he d'intentar ser menys xerraire i rata sàvia.

BALANÇA
Tot i que sabeu fer tota mena d’equilibris i que les vostres paraules sempre surten pausades, aquestshauríeu d’intentar vigilar una mica que el cel està molt impulsiu.