11.12.06

TOP 1

què coi! l'altre dia em vaig quedar tota amoinada pensant que no podia pas ser que el gegant de les tres bessones cantes 'feso-feso-fesolets' així que vaig posar 'peso-peso-pesolets'... però es veu que sí! que el gegant és de Reus!!
i no ho fa, però podria cantar: bajoquetes, naltros, truita cargolada i menjablanc si volgués.

El tomàquet és molt bó
la pastanaga és molt sana
els espinacs em fan molt fort
si en prenc cada setmana.
Tambè menjo cigronets,
bleda, ceba i escarola,
però quan veig uns fesolets
tota la boca em tremola.
Feso-feso-fesolets
caramelets de vitamines
sou els reis del meu hortet l'alegria de
les cuines.
Feso-feso-fesolets,
bullidets o be amb salseta
sou més bons que els anissets,
germanets de les mongetes.

Lo de que siguin germanets de les mongetes encara no ho he mirat però ja m'hi posaré.