5.2.07

welcome back


Doncs ja se m'han passat les angines i he tornat a la feina. He passat tota la setmana estirada al llit: ara cara amunt, ara al revés, ara em el peus al capçal, ara en transversal, ara amb el pijama blau, ara amb el marró, ara amb el gris.
Apart de tenir febre, he tingut febrades. Me n'ha agafat una de llegir història i una altra de llegir Winnie the Pooh. També he fet una mica de Henry James, un bloq de crítica de literatura americana, una Iris Murdoch, una Agatha Christie, un pèl de Bowen i un Dostoievski a mitges. Ara estic fent la Siri Hustvedt que em diverteix molt.

Tot això us ho dic per què estic molt bé i molt recuperada i no estornudo. En el fons, està malaltona no és tan dolent, per que sí que gumites i fa mal de cap i no pots menjar pà torrat que fa mal quan te l'empasses, però també tens temps per pensar i per escriure la vida de la padrina a la moleskine gran i llegir molt.


Doncs, au. Apa.

Ja he tornat.