7.2.07

miscel



De terra, no m'alço més de metre i mig, però avui tinc el cap als núvols. Deixeu-me divagar...

M'he adormit, i això no em passa mai. Ahir vaig llegir fins molt tard el llibre de Minúscula més marrano- en part per que vaig passar-me tota la tarda endreçant els apunts del quatrimestre que comença mentre anava parlant sola, una mica satisfeta i alhora força decebuda amb el resultat dels exàmens de gener, i em calia netejar una mica.

Això és part del capítol 'Sigues pràctica, Banessa' del meu nou llibre d'estil. Funciona així:
a) Si passes tres hores llegint el que toca, després te n'has de passar com a mínim dues més llegint el que vols.
b) Si passes vuit hores fent el que toca, després n'has de passar una fent el que vols.
c) Si no vols fer una cosa, que no cal fer, doncs no la fas.
d) Si has de fer una cosa que cal fer i no en tens ganes, la fas com si vulguéssis fer-la.

Val a dir que no el segueixo gaire aquest pla d'acció, però que faig un esforç notable per ser més pràctica i menys cerebral aquests dies.

Apart, doncs bé... la bola gira, el Ximi està content, la Núria encára més, al ferran el sodomitzant al second life, día sí, día també. (No sé què li troben, la veritat. Té un aspecte horrorós, mig calb i amb una túnica blanca que porta ara i el ulls com enfonsats. ) i jo segueixo buscant feina -m'he adonat que l'infojobs és més agressiu amb l'auto-estima de les dones que l'integrisme patriarcal-.