28.4.08

work or non-work




Ahir l'Ania i jo vam fer la xocolata dels diumenges. És una d'aquelles trobades habituals com el pato laqueado del Gerard i la Núria, la pizza del dimarts o el japo del Milo i el Manu.
Ara estic mirant d'instaurar un tres-bandes setmanal amb els cool ones, però se m'encostipen i tenen muquitus.

Tot plegat, per explicar-vos que amb la Polandia vam parlar de si agafariem la feina del Fainé (President de La Caixa) si ens l'oférissin. Ella va dir que no, que de cap manera.
Jo em vaig quedar rumiant... i no és per ambició ni per cobdícia que em vaig quedar pensativa. És per que sóc una mica lenta per aquestes coses.

Vam començar a parlar de les feines on no ens veiem treballant i em vaig sorprendre a mi mateixa dient que no volia treballar en un lloc on la política fós la que marqués el ritme del treball diari. (Anda que...)

I valtros, quina feina ben pagada engegarieu a rodar? On no treballarieu mai?