15.8.08

botiguetes


Seattle és una ciutat complicada, imagino que com moltes altres ciutats americanas, pel fet de ser tan enorme com suburbial
El centre és un desastre de Nordstroms, Macys i un Barneys en miniatura. L’acció és als barris, a les botigues petites i caríssimes de dissenyadors joves, i tota la mandanga habitual a la que a Barcelona estem acostumats.
Hi ha una botiga que m’agrada molt. El primer cop que hi vaig entrar em va recordar molt a Avoca (www.avoca.ie) a Dublín, una d’aquestes botigues on et venen una tassa de tè de ceràmica de Limoges, una llibreta impresa en un tòrcul i un cardigan de color mostassa amb botons de lacqueur, sense canviar de planta.
És diu Anthropologie (www.anthropologie.com). No hi he comprat mai res per que… amics, NO HE COMPRAT RES des que vaig arribar. Tinc una por a gastar que no havia tingut mai abans. Què bé, no? Però m'agrada molt anar a aquesta botiga i mirar les cosetes que tenen i xafardejar. És molt maco! Feu-hi una ullada.